Wednesday, August 25

TENSiON

Actually D tataw na mule dari mane..
but cukOp lah if D kate D shgt tensiOn ngan prangai sOrang mamat ni.. 
Hez my EX actually.. Maybe ramai lah yg taw sape dia..
no need kOt D na mentiOn sape die.. 
But knOw wat afta da agak lame die menghilang n D pun ta penah amik taw mane die..
Ape number die gune pun D ta penah na amik taw..
 suddenly dia text D semalam.. 
Cakap he miss me, miss my baby bagai.. 
Na me n my baby back.. Wt-EFF lah ngan kaw?
Maybe die shgt jeles tgk D ngan my dear sayang~
cOz befOre dis D ingat D akan tunggu dia sampai maty..
D ingat die sape? malaikat ke? Ahaha~
I DUN CARE lah ape die rase, mampus die lah kot.. 

But IF u read dis POST, plish jgn kacO life aku && die..
plish lah trime ape yg da jadi ni seadanya.. Kite da tinggal SEJARAH~
Da ta mungkin akan ade KITE lagi.. Ingat lah, peluang hanye datang sekali..
But aku rase bkn skali lagi da, da berkali-kali but TETAP camtu gak..
Kaw byk GF kan? bOle chOose je sape yg kaw na jadik wife kaw nnt..
Since kaw blah, aku ta penah terpk pun ade Orang nak accept aku mcm DIA..
Yeah.. aku shgt hargai dia.. sO plish~ syuhhh.. syuhhh.. 
kaw jgn na mimpi lah na dapat aku balek! :))
Ni gamba lame Oke? Hiasan semata mata.. 
Tade kena mengena ngan yang idOp Or maty :)

But knOw wat? sumtimes rase cam klaka gle bler text dgn die ni..
Die suke bt ayat sedey cam drama.. 
Then ble D reply ala kadar je, ta pun D cakap 
"D ta bOleh na accept die da sure die angin 1 badan.."
Then die akan cakap 
"ta sangka kaw mcm ni diana.. Die ckp aku pentingkan duet?" 
ahaha~ Pd D, ape yg ade pun da cukOp.. 
nO need kOt na stOry pasal D ngan die befOre dis..
Rase mcm shgt bOdoh dat time.. 
Sape yg taw stOry D dulu taw lah sumenye..

BTW thanks tO all my dear syg && all my fwenz, 
wany mansOr, Nurlina Rosni, Yues, Shaenaz && Others yg suppOrt D dari dulu till nOw.. 
i really appriciate u guys :) 
Thnx again fer my syg cOz he dun judged me by my past..
&& He accept me fOr whO I am TODAY!
I need u fer da rest Of my life sayang 

No comments: